Товариство лісівників України

Новина


18
тра

Комунікативна стратегія – крок до об’єднання небайдужих до долі лісу

16-17 травня у Черкасах відбулася семінар-нарада прес-служби лісової галузі України. У ній взяли участь представники кожної області та поділилися особливостями організації та результатами своєї роботи із громадськістю.
   Юрій Марчук, голова Товариства лісівників України, наголосив на необхідності об’єднання зусиль лісгоспів та населення, адже ліс – це робочі місця громади, їх податки, екологічно чистий ресурс та чудова зона відпочинку, тож опікуватися ним  і захищати його потрібно разом. "Якщо ми будемо сидіти в кабінетах і чекати, поки до нас прийдуть представники ОТГ - ми глибоко помиляємося! Робота з громадами - в першу чергу!" - наголосив Голова товариства лісівників України Юрій Марчук.
   Завідувач сектору міжнародних відносин, науки та зав’язків із громадськістю Держлісагенства Любов Полякова презентувала проект Комунікаційної стратегії та наголосила на тому, що місія лісівників – це забезпечення суспільства ресурсами лісу при дбайливому ставленні, відновленні та догляду. На сьогодні лісівників ніхто не замінить, адже саме вони мають такий необхідний глибокий досвід у цій справі.
   Комунікаційна стратегія Державного агентства лісових ресурсів України спрямована на підвищення рівня довіри до працівників лісового господарства та центрального органу виконавчої влади серед громадян України, організацій громадянського суспільства, засобів масової інформації та міжнародних аудиторій. Її впровадження стане імпульсом для подальшого розвитку Державного агентства лісових ресурсів України, налагодження взаємозв'язку,  співпраці із суспільством та зацікавленими сторонами у розвитку лісової галузі.
   Як йдеться у проекті стратегії, за останні 10-15 років внаслідок відсутності комунікації лісівників із суспільством, злагодженої діяльності прес-служб, збалансованих та прогресивних ключових послань, слабкої міжгалузевої взаємодії, втрачений взаємозв'язок з суспільством та його довіра на всіх рівнях до діяльності лісівників.
   Завдання комунікаційної стратегії  - налагодження  діалогу між лісівниками, екологами,  деревообробниками для подолання непорозумінь, побудови  конструктивної та взаємовигідної співпраці.
 Перед делегатами виступали також Валентин Колєчкін, керівник прес-служби Держлісагенства, Віктор Набруско, доцент кафедри телебачення і радіомовлення Інституту журналістики Київського національного університету імені Т. Шевченка, Марія Бабич, прес-секретар Товариства лісівників України, та всі доповіді поєднувало одне – глибоке розуміння проблем галузі та вимог, які постали перед прес-службою лісогосподарських підприємств сьогодні.
 Під час наради-семінару відбувся обмін досвідом і думками, розповідали про проблеми і досягнення в роботі  прес-служб у різних регіонах України. Особливо цікаво було почути про  досвід роботи прес-служби Волинського ОУЛМГ, яким поділилася її керівник Світлана Думська.
  Тож у результаті обговорення Комунікативної стратегії дійшли висновку, що її впровадження стане імпульсом для подальшого розвитку та налагодження співпраці із небайдужими до долі лісу.